Kustrit van Monterey naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Kustrit van Monterey naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Kustrit van Monterey naar Pismo Beach

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Op vrijdagochtend op tijd opgestaan om onze kustrit te volgen naar Pismo Beach. Het ontbijt was (voor de verandering ;-) erg goed! De kustroute naar Pismo is echt prachtig!!!

We zijn via Pebbles Beach gegaan want we moein sten nog even een golfitem oppikken in de golfstore op Pebbles Beach, voor papa lief. Uiteraard stonden we eerst bij de verkeerde golfbaan, ach ja, Shit happens. Gelukkig vertelde de man aan de kassa dat dit niet Pebbles Beach was..... Dus nog even doorgereden haha.

Onze weg vervolgd, gelukkig hadden we niet zo'n lange reis voor de boeg want de meiden zijn toch wel toe aan wat 'rust'. Maar tijdens deze rit gebeurde er iets heel bijzonders: we hebben walvissen gespot!!!! Dus, auto aan de kant, verrekijker erbij en turen maar. Ja hoor, we hebben ze alle vier kunnen zien. Echt helemaal geweldig!!! Wat bijzonder...
Dit mooie schouwspel vond plaats ter hoogte van San Simeon.

We vervolgden onze reis, dus met enige vertraging, en stuitten vlak voor Pismo Beach op een parkeerplaats vol met auto's, campers en mensen. Toch even kijken dan maar. Daar troffen we zee olifanten aan en niet zo weinig ook! Ze lagen met hun logge lichamen prinsheerlijk te genieten in het zonnetje op het strand.

Eind van de middag kwamen we aan in Pismo Beach. Een erg leuk plaatsje, met leuke haven, veel restaurantjes en veel winkeltjes. Heerlijk gegeten in de haven en toen was het tijd om het mandje op te zoeken.

Nog nooit zoveel dieren 'live' gezien als op deze trip, mooi!

Voor nu lekker slapen allemaal. Liefs en tot gauw xxx

• 24 Juli 2014 - 10:05

Grace:

hoi lieverds,

wat leuk dat jullie walvissen hebben gespot, mooi hoor. Moesten wij voor naar Nieuw Zeeland, haha! Zo heeft elke maand zijn bijzonderheden, de walvissen trekken nu naar het noorden om te paren en in september/oktober zijn ze dus allang gevlogen ( sorry voorbij gezwommen....)
    Kan me voorstellen dat de meiden wat moe worden, zoveel indrukken........
    Nog ff volhouden grietjes, jullie doen het geweldig en zo'n reis maak je niet zo snel weer mee
    Dikke kussen

• 24 Juli 2014 - 10:11

Grace:

mooie foto's, die van jullie 3'en is ook erg leuk, jammer dat Wilko er niet bij staat. Volgende keer een walvis vragen een foto te maken... ha

• 25 Juli 2014 - 09:47

Herman En Marion:

Wat geweldig de dieren en het landschap, ik verlang er ook weer naar om heerlijk rond te reizen (doen wij ook een beetje met jullie!!!!). Geniet ervan !