Pismo Beach, Santa Barbara naar Thousand Oaks - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Pismo Beach, Santa Barbara naar Thousand Oaks - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Pismo Beach, Santa Barbara naar Thousand Oaks

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Vandaag de derde dag langs de kust naar Thousand Oaks. Van Pismo zijn we naar het decadente Santa Barbara gereden om daar een paar uurtjes door te brengen.

In Santa Barbara de auto geparkeerd en te voet verder gegaan. Uiteraard ons ook met een treintje laten vervoeren naar de pier. De pier is mooi maar niet zo vol glitter en glammer als je zou denken. Men heeft namelijk bedacht om van de pier (waar twee restaurants op lagen) verder één grote parkeerplaats te maken....afzichtelijk gewoon. We vielen met ons neus in de boter want een hele club Corvettes eigenaren hadden hun automobiel op de pier geparkeerd en gingen er nu van tussen. Er stond wel voor enkele miljoenen dollars op de pier. Tjonge, zoiets is toch best apart. /zwarte, gele, rode, blauwe, antraciete noem maar op. En een bult kabaal, best grappig. De club was by the way wel alleen voor 'gekleurde' mensen want we hebben geen enkele blanke gespot haha.
Verder hebben we nog een beetje rondgestruind en zijn we weer op weg gegaan naar onze eindbestemming van die dag.

We wilden niet te laat aankomen zodat Maud en Noor nog lekker konden zwemmen. Is ook lekker met deze temperaturen. Aangekomen in Thousand Oaks en ingecheckt in the Motel6. Voor deze keten had deze vestiging een erg leuk optrekje en een prima zwembad, dus Maud en Noor ook weer in hun element.

Morgen en overmorgen worden vooral twee reisdagen. Dit omdat we anders niet op tijd bij mijn lieve nicht die nabij de Mexicaanse grens woont aankomen.

Liefs!

• 24 Juli 2014 - 20:26

Mayo:

Hey wen!

Eindelijk weer bericht van jullie! We zaten er op te wachten :-)
    (Ja, Grace je was niet de enigste die berichten miste!)
    Wat een geweldige rit zeg en gaaf dat jullie zoveel dieren hebben gezien! Super!

Ga gauw verder lezen! Xxx

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014