Bezoek Hoover Dam en slapen aan het Lake Las Vegas - Reisverslag uit Lake Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Bezoek Hoover Dam en slapen aan het Lake Las Vegas - Reisverslag uit Lake Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Bezoek Hoover Dam en slapen aan het Lake Las Vegas

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lake Las Vegas

Lieve allemaal!

Gisteren van Williams via de Hoover Dam Naar Lake Las Vegas (Henderson, voorstadje van Las Vegas) gereden. Een hele mooie route over Interstate 40 (of te wel 'the famous Route 66).
Het was een tochtje van ongeveer 3 uur, maar natuurlijk her en der een stop om een foto te maken of ergens te lunchen. Uiteindelijk een uur of vijf gereden.
Bij de Hoover Dam gestopt en rond gewandeld. Tjonge wat is dat een machtig iets zeg... Het water staat verschrikkelijk laag, Wilko en ik hebben even plaatjes bekeken op internet. Als je erop staat dan is het hoog!!! Werd er draaierig van als ik naar beneden keek... Na een half uurtje te hebben rondgesjouwd zijn we verder gereden. Ook gezien de warmte, het was ruim 40 graden.

Hilton Lake Las Vegas here we come! Buiten een schitterend hotel, een heel froot zwembad en lagune om heb je hier verder niets. Het is echt midden in de desert uit de grond gestampt...
Eenmaal ingecheckt stond ons nog maar één ding te doen: zwemmen!!!! Heerlijk! Ook de meisjes hebben zich prima vermaakt in dit grote zwembad. Eigen drankjes (we hadden nog twee Corona-tjes) mochten we niet consumeren, daar werden we nog even op gewezen door de aardige waitress. Ze had wel een aanbieding: 5 Corona in een ijsbucket met limoen voor maar $ 20. Lekker doen, laatste dag! Maud en Noor ook limo? Yes!

Heerlijk tot 19 uur gezwommen, toen ging het bad dicht. Dst was wel een domper want overal waar wij geweest zijn mocht je tot 22 uur zwemmen.... Dan maar lekker badderen en douchen (jaja we hebben een bad en een douche, de badkamer is bijna net ze groot als de slaapkamer :-) Na het gebadder genoten van onze laatste avondmaal. Mexicaans in dit geval: super lekker, heel leuk tentje in The Village en goedkoop! Heel apart.

Wat wel leuk is hier is dat ze een dorpje aan het hotel hebben gebouwd (The Village). Hier schenen tot verkort, toen Hiltonde boel overnam, allerlei locale mensen ren winkeltje te hebben. Maar sinds Hilton de baas is worden er alleen maar exclusivo's aangetrokken. Droevig resultaat: we gokken zo'n 80% leegstand.
Heel erg jammer!

We hebben vandaag een late check uit. We gaan zo rond 13 uur rijden. Las Vegas is een krappe 20 mile vanaf hier. Dan gaan we onze heerlijk grote super onzuinige GMC Yukon inleveren (ik zou deze graagwillen importeren, mag niet van Wilko :-).....

Onze vlucht staat gepland om 16.40 uur Las Vegas time. We landen in Londen donderdagochtend om 10.30 uur London time.
Helaas is onze aansluiting verlaat, dus vliegen we pas weer om 17.30 uur door naar Dusseldorf.
Daar worden we opgehaald door papa en mama, die er donderdag een gezellig dagje in Dusseldorf van gaan maken begreep ik.
Fijn dat jullie ons komen halen xxx !!!

Ik weet niet of er og een verslagje volgt. Waarschijnlijk wel want ik denk dat we morgen Londen onveilig gaan maken....
Maar zo niet: dan willen wij jullie bedanken voor het lezen en voor al jullie lieve en leuke reacties! Maakt onze reis en straks ons foto album heel erg levendig!
En oma, jij ook bedankt voor je reacties: dat doe je toch maar even met je 87 jaar!

Heel veel liefs, Wilko, Wendy, Maud & Noor.

Wiwemano over en sluiten (voor nu dan). X

• 30 Juli 2014 - 23:16

Thea Halin:

Lieve Wiwemano
    Het zit er bijna op, dit is een ervaring voor het leven geweest. De reis was geweldig voorbereid; jullie hebben er alles uitgehaald. Helaas konden wij meestal de foto's niet bekijken maar dat komt later wel. We wensen jullie een goede vlucht toe en welkom thuis. Liefs van Thea en Gerard

• 30 Juli 2014 - 23:39

Grace:

Hallo lieverds,

geweldig hoor, heerlijke verslagen, schitterende foto's, dus wordt het lang nagenieten!!!
    Wij gaan nu op 1 oor, jullie stappen straks het vliegtuig in..............,
    dus een hele goede reis en we zien elkaar in Dusseldorf
    Dikke kus voor allemaal van ons

• 01 Augustus 2014 - 17:22

Sonja:

Lieve Wendy, Wilko, Maud en Noor,

Welkom thuis!! Wat een fantastische reis hebben jullie achter de rug!! En geweldige ervaring om samen te delen en nooit te vergeten!!
    Lekker nagenieten nu (en een beetje bijkomen...)

XXX Sonja