Sedona: een dagje relaxen - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Sedona: een dagje relaxen - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Sedona: een dagje relaxen

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Eerst vanmorgen heerlijk ontbeten en toen uitgecheckt uit de Kingsuite. Plan was om Sedone verder te verkennen en vervolgens naar Flagstaff te rijden.

Het was erg warm vandaag, bijna 40 graden. Eigenlijk hadden we hier alle vier wel last van en hadden we niet zo'n zin om nog te gaan rijden. Onder het genot van een superlekkere gezonde ijskoude smoothie maar besloten om een aantal hotels langs te lopen om te kijken of we ergens nog een betaalbare kamer kunnen krijgen. Wel in het centrum want dat is juist zo leuk aan dit stadje, dat je een echt centrum hebt! Dat zie je niet zo heel veel in the USA. We hebben drie wensen: zwembad, wifi en koelkastje op de kamer.

Na drie keer ergens binnengelopen te zijn dachten we: we lopen nog even bij Orchards Inn binnen (waar we afgelopen nacht geslapen hebben) en als dat niet wat is dan gaan we toch rijden.
De aardige man van de receptie zei: hi, we meet again! We vertelden dat we misschien toch nog een nachtje wilden blijven om te relaxen. Hij bood ons een perfecte kamer (boven het zwembad aan) voor een prima prijs (dit dan wel voor Sedona begrippen :-) So here we are, lekker lui, even bijkomen.

Ook vandaag even winkeltjes bezocht. En (alvast voor mijn verjaardag) hele mooie cowboylaarzen gekregen van Wilko, Maud en Noor. Als je mij een beetje kent weet je dat er geen mooier cadeau op aarde is....hahahaha. Maar ik ben er echt heel erg blij mee.....
Vanavond lekker gegeten in een Mexicaanse Cantina. Wel leuk ook te zien dat Maud en Noor zowel de Mexicaanse als de Thaise keuken ontdekt hebben. Vanavond hebben ze Faijtas gegeten, smullen!!!!

Dit was het voor vandaag. Morgen naar Sunset Crater Vulcano (boven Flagstaff) en slapen in Williams. Liefs wiwemano. X

• 27 Juli 2014 - 23:07

Grace:

Lieve allemaal,

oh nee he, LAARZEN en nog wel van een cowboy, WOW.
    Ja daar doe je jou een enorm plezier mee, enne je bent nog lang niet jarig...............
    Heb je nog wel een plekje in jouw koffer???
    Heerlijk nog een dagje relaxen en als je dat toch wilt doen, is Sedona inderdaad een heel leuk plaatsje om het te doen.
    Leuk dat je me de foto's van die varkentjes appte. Kan je trouwens geen foto's toevoegen bij je verslag of hebben ze daar weer zo'n computer uit het jaar 1965....?

Nou lieverds, nog heel even veel genieten m.n. van de Grand Canyon.
    Heel veel liefs, mama

• 28 Juli 2014 - 08:58

Thea Halin :

Hoi Wiwemano,
    Wat maken jullie veel mee. Volgens ons zijn jullie aan vakantie toe als jullie weer thuis komen. Leuk om alle verhalen te lezen. Wij zijn nu in Aosta N Italië. We hebben een mooi uitzicht op het dal en het weer is super. Niet zo heet als bij jullie. Geniet nog even fijn van de resterende dagen. We proberen de berichten te blijven volgen. Liefs van Thea en Gerard.

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014