Thousand Oaks via LA naar Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Thousand Oaks via LA naar Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Thousand Oaks via LA naar Blythe

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Blythe

Vanmorgen vroeg vertrokken, we zaten voor 8 uur al in de auto. Dit omdat we toch nog even LA willen aandoen om Maud en Noor de glamour te laten beleven ;-)

We hebben de HOLLYWOOD letters op de berg gevonden en natuurlijk vastgelegd op beeld. Na enige tijd zoeken vonden we ook de wereldberoemde Walk of Fame..... Nou, eerlijk is eerlijk: wat een afknapper. De walk bevindt zich inmiddels in één van de achterbuurten van LA. Zelfs zo ernstig dat we de auto niet durfden te parkeren omdat we bang waren dat deze zou worden leeggehaald. Dus: drie man lopen en één er achteraan rijden haha.
Gelukkig vonden Maud en Noor het hierna ook welletjes en lieten we Los Angeles heel graag weer achter ons. Niet onze stad!

Op naar Blythe! Waarom Blythe: gewoon omdat het op de helft ligt van de afstand die we naar Jamie moeten overbruggen. Onderweg eerst nog Joshua Tree National Park bezocht. Leuk om door heen te rijden. Bijzondere rotsen en uiteraard Joshua Trees. Dit is een soort kruising tussen een boom en een cactus. Verder vind je hier niet veel, dus daarna doorgereden naar Blythe.

Eenmaal aangekomen was het niet te doen qua temperatuur, het was ongeveer 45 graden. De voorspellingen voor de komende dagen waren nog hoger, dussss gauw wegwezen hier. We hebben gezwommen, heerlijk koud biertje en sapje gedronken, gegeten en op tijd ons bedje opgezocht want daar heb je tenminste airco!!!!

• 24 Juli 2014 - 10:28

Grace:

hoi hoi,

ben ik weer! Wij vonden LA ook absoluut niet bijzonder, maar zo zijn er anderen die het helemaal geweldig vinden. Mag ook.
    Zouden die Joshua Trees naar Josh vernoemd zijn.......?
    Kus

• 25 Juli 2014 - 09:55

Herman En Marion:

LA is een absolute afknapper vond ik (30 jaar geleden al), alleen door Hollywood te rijden waar de filmsterren wonen was wel leuk. Ben toen nog Kirk Douglas (vader van Mike Douglas) tegengekomen. Voor de rest gauw wegwezen daar!

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014