Kustrit van San Francisco naar Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Kustrit van San Francisco naar Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Kustrit van San Francisco naar Monterey

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

17 Juli 2014 | Verenigde Staten, Monterey

Na een heerlijk ritje op Lombard Street gemaakt te hebben zijn we in zuidelijke richting vertrokken naar Monterey. Dit is een leuke rit langs de kust van een uurtje of twee. De uitzichten waren spectaculair. Heel mooi.

Helaas sliepen we niet in Monterey zelf maar in het 10 mijl noordelijker
gelegen plaatsje Marina. In Marina is niets te beleven, dus we hebben onze dag doorgebracht in Monterey. Een leuke kustplaats!
's Avonds lekker gegeten aan het strand in een Londonse Pub.

We hebben niet veel foto's want Wilko had het toestel op de hotelkamer laten liggen :-( Uiteraard hebben Maud en ik met onze mobiels nog wat kunnen vastleggen. Ook dit gaan we proberen in dit verslag te krijgen, alleen hoe en wanneer is de grote vraag.

Maud en Noor hebben vandaag bij de Starbucks een heerlijke frappacino gekocht. Ze zijn op hun eigen manier ineens helemaal gek van koffie enzo, zo gek zelfs dat ze dit van hun eigen geld willen betalen. Haha, je lacht je rot.

Nou folks, tot later. Liefs uit Monterey, nu onderweg naar Pismo Beach! X

• 18 Juli 2014 - 23:52

Hallo lieverds,

Wat hebben jullie het weer geweldig! Jullie hebben in SF meer gezien dan wij en zelfs nog in de Cable Car geweest. Wij hadden dat geduld niet om te wachten, oude lui en dan moet alles nog snel, haha!
    In september heb je inderdaad mega veel zeehonden, moeten jullie nog maar even terug gaan....
    Hier alles prima, woensdag met de camper naar Puth, Jamie, JoAnn, Stacey, Taylor, Jasper en Jade waren er al. Natuurlijk een heerlijk weerzien. Gisteren zijn de Amerikanen naar Maastricht geweest en papa en ik hebben weer heerlijk......... gefietst! Een beetje verdwaald in Geleen, 42 km op de teller bij een temperatuur van 32 gr! Warrrrum
    Morgen gaan we naar het kateel waar Jamie en Josh zijn getrouwd, Stacey en Taylor willen dit graag zien, daarna nog naar Margraten (Amerikaanse begraafplaats). Zondag gaan we bijtijds naar huis.
    Jullie nog heel veel plezier en maandag zien jullie de Amerikaanse familie in Sierra Vista, Arizona!! Grappig hoor, heel veel liefs van ons en een dikke knuffel,

• 19 Juli 2014 - 00:11

Grace:

Nog even: jullie krijgen van iedereen de groetjes, kusjes, enz. Heel veel liefs

• 20 Juli 2014 - 21:13

Marjolein:

Hoi hoi!

Mooi hoor San Francisco! Zag op face book ook nog een paar foto's. Geweldige dingen hebben jullie gedaan zeg! Leuk dat jullie Jamie en haar gezin snel gaan zien! Doe Jamie de groetjes van mij! Inderdaad grappig dat zij nu hier zijn en jullie daar :-)
    Geniet nog even van jullie bijzondere reis! Knuffels Mayo xxx

• 21 Juli 2014 - 14:28

Grace:

Mis verslagen, ben ik de enige, ik geloof het wel! Zijn de computers nu echt verdwenen uit Amerika......
    Kus voor jullie allemaal en ik wil graag Maud's foto zien van de zeeleeuw en Wilko's van de walvissen...
    Hoe is het trouwens meiden, hebben jullie het nog steeds naar je zin. Hoor jullie niet, zie geen berichtje en ook geen app'jes. Jullie hebben het vast megaaaaaaaaaaa druk.... ha ha kusjes

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014