Sierra Vista naar Prescott - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Sierra Vista naar Prescott - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Sierra Vista naar Prescott

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Prescott

Vanmorgen om 6 uur opgestaan. Jamie ging om 6.20 uur naar haar werk. Afscheid nemen is toch altijd lastig, moeilijk en vervelend. Maar goed, we wisten dat we ook weer moesten gaan na 3 fijne dagen samen.

Vandaag een lange dag te rijden. Van Siërra Vista via Safford, Globe naar Prescott totaal zo'n 6 uur rijden. We zaten om 7.30 uur in de auto. Om 9.45 uur gestopt in Safford, even naar The Family Dollar geweest (heerlijk cheap dingetjes halen) en daarna heerlijk 'gebruncht' bij Jerry's. Dat is echt zo'n ouderwetse Amerikaans breakfastbar. Geopend vanaf 6 a.m. haha. Met zo'n lange bar om aan te zitten en waar je koffie non-stop wordt gevuld.

Vandaar doorgereden naar Globe. Ook een aardig plaatsje om te bezoeken. Even de beentjes gestrekt en een rondje gelopen. Ook nog een milkshake gescoord. Dat is by the way niet zo moeilijk hier: fastfood tenten genoeg. Echt in elk plaatsje komen we een McDonalds, Burgerking, Carls jr., Pizzahut, Denny's, Wendy's, KFC, Jack in the box, Domino, Taco Bell enz enz........
Het 'gezonde' voer wat je in de winkel koopt is inderdaad duurder dus als mensen het niet breed hebben snap ik wel waarom ze avond aan avond buiten de deur eten.... de fastfood tenten zijn echt spotgoedkoop. Heel bijzonder.

Aangekomen in Prescott rond een uur of zes (nadat we ons hotel eerst niet konden vinden maar dat was logisch want we zaten in het verkeerde dorp, nl. Prescott Valley, hahaha) gauw ingecheckt zodat de meiden nog heerlijk konden zwemmen. Daarna met z'n vieren Prescott ingeweest, gewandeld en gegeten.

Een lange maar mooie reisdag gehad. Nu tijd voor het mandje....
Liefs, tot gauw. X van ons.

• 25 Juli 2014 - 19:49

Jamie:

Hoi lieverds! Het was zo leuk om jullie hier te hebben en fijn dat jullie nu ook onze uithoek hebben meegemaakt. Heel jammer natuurlijk dat het niet langer was; de kids missen Maud en Noor!!! Geniet van Prescott en omgeving, als er daar banen waren zouden wij er zo naartoe verhuizen:-) Kusjes van ons!
    Jamie & co.

• 25 Juli 2014 - 22:39

Herman En Marion:

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij de Taylors, nou nog lekker genieten van de laatste daagjes in de States. Vergeet niet Sedona te bezoeken, mooie natuur. Geniet lekker!!!

• 25 Juli 2014 - 23:08

Grace:

Hoi allemaal,

zo de laatste etappe, maar nog een hele mooie voor de boeg met o.a. de Grand Canyon. Heerlijk dat jullie ook fijne dagen hebben gehad bij Jamie en Josh, hebben wij hier ook gehad met hun.
    Hier alles goed, had alleen een ontsteking in een kies, kon zo meedoen met de "hamsterreclame"van de appie, haha!!!! Zag er niet uit, maar gaat nu prima, ff een beetje opengemaakt door de tandarts en een antibioticakuurtje er tegenaan en alles is weer goed.
    Ben weer helemaal aan het werk, gaat prima, maar ga gauw weer een vakantie plannen.
    Jullie nog heel veel plezier en genieten, liefs

• 25 Juli 2014 - 23:47

Grace:

Had niet alle foto's gezien, papa wees me erop dat er veel meer foto's waren bij Josh en Jamie. Wat een leuke foto's zeg!. En ik ben het met Mayo eens, Jade lijkt giga op Jamie, leuk hoor. Kusjes, ik ga slapen

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014