Family reunion: 22 en 23 juli 2014 - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Family reunion: 22 en 23 juli 2014 - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Family reunion: 22 en 23 juli 2014

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sierra Vista

Een heerlijk weerzien!
Maandag 21 juli eind van de middag (we waren op tijd in Sierra Vista maar hebben een half uur gezocht, hihi) kwamen we aan bij Jamie, Josh, Jasper en Jade. Natuurlijk een heel fijn weerzien zoals jullie je vast kunnen voorstellen.
Na een uitgebreide tour door het huis en de spullen in de juiste kamers te hebben gezet wat het natuurlijk eerst tijd voor een drankje in de tuin. Even heerlijk bijkletsen. Maud en Noor verdwenen al direct naar één van de kamers met Jasper en Jade om te spelen. Je had geen kind aan ze! 's Avonds gezellig met z'n alleen gegeten en vroeg, rond negen uur, onder het laken gekropen.
Jamie staat elke dag heel vroeg op en gaat om kwart over zes naar haar werk. Dit zodat zij 's middags op tijd de kids op kan halen. Ook gaat ze twee tot drie keer inde week nog na haar werk door naar haar andere werk, waar ze dan tot een uur of half zes werkt....pittig dus. josh brengt de kids om half acht naar de oppas en is 's middags rond een uur of vijf thuis.

Dinsdag 22 juli. We hebben we ons prima vermaakt. Even gerelaxed, Maud en Noor film gekeken, een paar wasjes gedraaid en boodschappen gedaan voor de BBQ van 's avonds. Ook zijn we naar Bisbee gereden om de mijnen te bezoeken. Helaas pindakaas, we waren er om 15.35 uur een de laatste ronde was om 15.30 uur.... Wat balen was dat! Nou dan morgenochtend maar een nieuwe poging.
's Avonds heerlijk gegeten met z'n allen en rond een uur of half tien toch maar weer heerlijk ons bedje opgezocht.

Woensdagochtend 23 juli. We hebben we ervoor gezorgd dat we de mijntrip van 10.30 uur konden meemaken. Dit keer is het ons dus mooi wel gelukt! Het was erg leuk! Je ging de mijn in met een karretje. Ze reden er wel 1500 ft in (plusminus 550 meter) en ondertussen werd er was alles verteld. Helaas werd Noor daar in de kou helemaal niet lekker. Ik ben met Noor het laatste half uurtje in het karretje gaan zitten en ik heb haar vastgehouden omdat ze het zo vreselijk koud had...
Het is natuurlijk ook wel een verschilletje: 35 graden buiten of 8 graden binnen. Toen we weer buiten kwamen was Noor met een kwartiertje weer de oude, gelukkig!

Snel naar huis gereden, Jamie zou thuis zijn namelijk. We gaan met z'n allen (behalve Josh, hij moest gewoon werken) picknicken en naar het Parker Canyon Lake gereden.
De wijnproeverij en de picknick was hartstikke lekker en gezellig! Het Parker Canyon Lake is verrassend mooi! De kids hebben gezwommen in hun ondergoed want we hadden geen zwemspullen mee haha.
's Avonds hebben we gegeten bij The Steakout. Hier troffen we Josh. Een heerlijk steakhouse met een bijzonder chagarijnige waitress. Maar die schijnt er al jaren te lopen. Heerlijk gegeten!
Eenmaal thuis aangekomen samen nog een drankje gedaan. Jamie en Josh gingen lekker slapen en Wilko en ik gingen de verdere reis voorbereiden.

Donderdagochtend 24 juli om 5.45 uur opgestaan. Samen nog koffiegedronken. Jamie vertrok om 6.15 uur en ja dan moet je afscheid nemen.....blijft ***
jamie vroeg zich af waarom iedereen altijd moest huilen als ze haar zagen :-) haha grapjas! Als je weggaat dan besef je pas dat het weer een hele tijd gaat duren voordat je elkaar weer ziet. Ook besef je dat je eigenlijk heel veel dingen van elkaar mist maar dat niet eens echt doorhebt totdat je elkaar weer ziet... Het is goed geweest maar afscheid nemen doet wel pijn.

Josh, Jasper, Jade, Wilko, Maud, Noor en ik zijn om half acht vertrokken. Josh naar zijn werk en wij richting Prescott. We hebben vandaag een reis van 7 uur voor de boeg.

Heel veeel liefs uit zuid Arizona. Tot snel. X

• 24 Juli 2014 - 10:38

Guess Who???:

Leuke kroeg he en nog laarzen gekocht Wen, of passen die niet in je koffer! Liefs

• 24 Juli 2014 - 20:59

Mayo:

Hey! Wat fijn om je familie weer te zien Wen!
    Wat lijkt je nichtje op Jamy toen ze klein was of niet?
    Doe haar en haar familie de groetjes en geniet van elkaar!

• 25 Juli 2014 - 09:58

Herman En Marion: