Lake Powell, Monument Valley, Mexican Hat, Utah - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Lake Powell, Monument Valley, Mexican Hat, Utah - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Lake Powell, Monument Valley, Mexican Hat, Utah

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Mexican Hat

Vanmorgen vroeg vertrokken. Heerlijk geslapen in het Super8!
Ontbijt bestond uit toast, jam, pindakaas, cornflakes, melk. Hahahaha, we zijn dus nog even langs de Subways gereden ;-)

Vanmorgen heerlijk gezwommen in Lake Powell. Echt prima en voor de meisjes ook erg fijn. De meisjes doen het erg goed by the way. Tuurlijk zijn ze niet zo geïnteresseerd als ons onderweg en in de natuur maar ze doen het goed. Het is natuurlijk ook niet de doorsnee vakantie, dus ook wennen voor Maud en Noor. We zorgen eigenlijk wel dat we ergens kunnen zwemmen of dat er een motel/hotel met zwembad is. Is ook geen overbodige luxe met deze hitte. Vandaag is het zo rond 40 graden.
De airco in de auto doet het echt prima en tot nog toe zijn alle hotelkamers ook lekker gekoeld door de airco's. Ik dacht altijd dat airco's overbodige luxe waren maar moet eerlijk bekennen dat dit in dit land zeer zeker niet het geval is....

Nadat we gezwonnen en rond gereden hebben bij Lake Powell zijn we vertrokken richting Mexican Hat. De wegen zijn echt langs, weids en kaal. Ongelofelijk, soms kom je gewoon een hele tijd geen kip tegen, echt bizar. Of rij je 65 (miles = max) en word je ineens ingehaald door een enorme vrachtwagen...., Tja ik ging niet hard genoeg denk ik....

Monument Valley is mooi, heel bijzonder, het is een grote vlakte en uit het niets staan er overal rotsen, of rotsblokken, helemaal alleen of in een groepje. Heel bijzonder hoe deze 'uit het niets' opdoemen.
Ja, echt hele mooie natuur, vergezichten en vooral heel veel rust.

Zojuist aangekomen in The Mexican Hat. Echt helemaal geweldig. Of je 50 jaar terug gaat in the cowboy tijd. Dit is nog echt een authentieke lodge, heel erg gaaf. Ik ga straks proberen de foto's te uploaden, maar tot nog toe geen geluk. Ik blijf het proberen!
We gaan straks een steak eten in het Swingin Steak (zit aan the Mexican Hat vast). Maud en Noor liggen al in het zwembad en Wilko denk ik ook.
Zoals jullie merken zal ik waarschijnlijk het meeste typen want hij is er niet zo van ;-)

Morgen gaan we naar The Arches en slapen we in Moab.
Voor nu jullie nog even lekker een paar uurtjes slapen. Wij gaan nog even een paar uurtjes genieten voordat we naar bed gaan.

Liefs van ons en tot gauw XXX

• 08 Juli 2014 - 02:58

Maaike:

Hè Wen,

Leuk om jullie verhalen te lezen en heeeel herkenbaar. Precies een jaar geleden reden Pascal en ik ook in de omgeving waar jullie nu zitten: Monument Valley, Lake Powell, Vegas! Leuk om het zo nog eens weer te beleven! Geniet! Xxx

• 08 Juli 2014 - 07:33

Marion Goldsmid:

Hoi Luitjes fijn dat jullie genieten van jullie welverdiende vakantie, al een beetje afgekickt van alle stress. Mooi he Amerika, bizar dat je de kilometers wat je rijd niet zo voelt he? Geniet maar lekker van de warmte daar. Jamie heeft hier echt Hollands weer ,het regent dat t zeikt. Gr en kus Marion en Herman

• 08 Juli 2014 - 09:16

Grace:

He lieverds,

Geweldig die ervaringen. .
    Ik voel ze weer en heb al tegen papa gezegd dat we volgend jaar weer gaan! verslag van Henk vd Wetering gelezen, nu van jullie, belevenissen van Patty en Henk: het kriebelt alweer!!!

Blij dat jullie het als geweldig ervaren en fijn dat de meiden het toch ook heerlijk doen. Hier alles goed hoor
    Was zeker mega stoffig in Monument Valley met al die rode aarde, haha!. Echte Indianen geworden..
    dikke knuffels voor jullie, ik hoop dat het binnenkort lukt met de foto's.......
    En wat het typen van een verslagje betreft: ik ken het, ik ben ook van de verslagen, maar wel leuk hoor
    Hele dikke kussen en tot gauw, kijk er naar uit, liefs

• 08 Juli 2014 - 09:20

Marielle:

Hoi Wendy,

Leuk om jullie verslagen te lezen. Fijn dat jullie zo heerlijk aan het genieten zijn. Ga zo door.

Groetjes,
    Marielle

• 08 Juli 2014 - 19:33

Rita:

Hee Jongelui,

Wat ontzettend gaaf om allemaal te lezen. Dus nog gaver om te doen lijkt me.
    Een beetje gezonde jaloezie is mij niet vreemd(hihi)

Geniet ervan.
    Knuffel iet

• 09 Juli 2014 - 22:19

Marjolein:

Hi di hi!

Mooi reisverslag Wen! Echt leuk om te lezen! Kan me er wel een voorstelling bij maken.
    Lijkt inderdaad soms bizar om daar te rijden over uitgestrekte gebieden en niemand tegen te komen. Maar ook geweldig om mee te maken!
    Fijn dat meiden het goed doen en zich vermaken. Zal inderdaad wennen zijn maar zo'n ervaring! Doe ze maar een dikke knuffel van ons en voor jullie natuurlijk ook! ;-)
    Veel plezier!!! Xxx