Nog 1 dag te gaan!!! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Nog 1 dag te gaan!!! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag te gaan!!!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

02 Juli 2014 | Nederland, Wijhe

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper
Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli.

Rondreis Zuidwest USA. Onze route:
- Flagstaff
- Sunset Crater
- Williams
- Las Vegas

Het aftellen is begonnen!
Over iets minder dan 48 uur staan we in London.

Gisterenmiddag vakantie gekregen, gisteravond een geweldig afscheid gehad van Maud haar basisschool met een overdonderende musical en een hele leuke avond met filmpjes, sketches en andere presentaties.

Vandaag gaat Noor nog trakteren op school. Verder gaan we opruimen, dingetjes printen, inkopen doen, koffers pakken.... Morgen gelukkig nog een 'vrije' dag. Pfff wat kan een mens druk zijn (in het hoofd ;-)

Krijg nu toch wel USA kriebels!

• 02 Juli 2014 - 12:26

Maaike:

Goede reis Wendy, Wilko, Maud en Noor!! Ik weet zeker dat jullie het helemaal te gek gaan vinden. Leuk om jullie verhalen te gaan volgen.

xxx Maaike

• 02 Juli 2014 - 16:43

Jamie:

Goeie Reis!!! Complete ommekeer - jullie naar USA and wij naar NL - maar we zien jullie op 21 juli:-) We kunnen niet wachten. Kusjes, Jamie

• 02 Juli 2014 - 21:21

Herman En Marion:

Wendy, Wilco, Maud en Noor,
    Wij wensen jullie een hele mooie reis toe en geniet ervan !!!!!! We volgen jullie op deze zit en genieten met jullie mee. Veel liefs van ons en de meisjes xxx

• 03 Juli 2014 - 23:42

Sander, Marion, Gijs En Rein:

Ook wij wensen jullie een super fijne en leuke vakantie toe!
    Geniet er lekker van en heel terugkomen!!!
    Liefs, ons.

• 04 Juli 2014 - 21:48

Grace:

Hoi lieverds,
    jullie zijn er nu bijna, de daling is al ingezet. Papa heeft een programma geopend waarbij hij de vlucht kan volgen, dus....
    Gelukkig na alle stress in Nederland en Dusseldorf ( geen tickets kunnen printen, naam niet bekend, niet online kunnen inchecken), bleek het in London gelukkig allemaal lekker soepel te gaan, hiep hoi!!
    Net nog geappt met Jamie, die zijn onderweg naar Phoenix en vertrekken morgen om 7 uur naar Nederland.
    Leuk jullie daar, zij hier, maar het komt goed.
    WiWeMaNo ga onwijs genieten, veel geld winnen in Vegas en wij gaan morgen jullie huis verkopen....... is dat niet geweldig!!!
    Heel veel liefs ikke

• 04 Juli 2014 - 22:22

Marjolein:

Hi scatties!

Hoe is ie daar in de USA?!
    Gelukkig al met al toch een goede vlucht gehad lees ik.
    En nu in Vegas! Cool!
    Wij wensen jullie onwijs veel plezier op deze fantastische reis!
    Geniet ervan en ik ben erg nieuwsgierig naar jullie belevenissen daar!

Bye bye! Love you!!! Xxx

• 05 Juli 2014 - 11:19

Sonja:

Fijn te lezen dat de vlucht uiteindelijk goed is verlopen. En broertje, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van met Wendy en de meiden, win de jackpot en zoek een gezellig cafe om de wedstrijd vanavond te kijken. Have fun!!! Je allerliefste zusje

• 05 Juli 2014 - 12:39

Karin:

Oh ik ben toch zo benieuwd wat jullie eerste indrukken zijn van Las Vegas en de States! Zit met smart op de eerste blogs te wachten. Geniet ervan! xxxxx aan jullie alle vier! Karin

• 05 Juli 2014 - 15:55

Thea Halin En Gerard Bennik:

Lieve Wilko, (Wendy, Maud en Noor)

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De reis zit erop en nu kan het genieten beginnen.
    Heel veel plezier, vergok niet teveel!
    Wij drinken een borrel op jouw verjaardag tijdens de voetbalwedstrijd.

We zijn benieuwd naar jullie eerste verhalen.
    Liefs van Gerard en Thea

• 05 Juli 2014 - 20:33

Hans:

He ouwe jongen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan en pas goed op al die meiden.

Schoonpapa.

• 05 Juli 2014 - 22:08

Marjolein:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wilco!
    Groetjes van ons allemaal xxx

• 06 Juli 2014 - 16:07

Herman En Marion:

Goeie vlucht gehad? En viel de culture shock mee?

• 07 Juli 2014 - 11:38

Grace:

He lieve schatten, ik ben blij dat ik een sms'je krijg, want het volgen op deze bladzijde levert niet wat op!!!! Haha, je kent je moeder he, maar ben zo nieuwsgierig, oeps verkeerde woord: moet zijn belangstellend......!!
    Zit de hele dag gekluisterd aan dit apparaat en maar wachtuuuuuu Dikke kus van ons in ieder geval