Blythe naar Sierra Vista - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Blythe naar Sierra Vista - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Blythe naar Sierra Vista

Door: Wilko & Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sierra Vista

Vanmorgen een beetje 'uitgeslapen'. We zijn om half elf weggereden. Eerst even ontbeten bij de Subway en vervolgens nog langs de Starbucks want de dames zijn tegenwoordig van de caramel Frappacino......

Verder vandaag gewoon flink het gas erop want er moesten kilometers gemaakt worden ;-) Eind van de middag gaan we dan eindelijk Jamie, Josh, Jasper en Jade zien! In Sierra Vista was het nog wel even zoeken en moesten we toch nog even gebruik maken van de mobiel omdat we het niet konden vinden. Maar gelukkig: eind goed, al goed. Om 18 uur hadden we dan ons weerzien, fijn!!!!!!!

• 24 Juli 2014 - 10:33

Grace:

Het wordt vervelend, ik weet het, maar kan me niet schelen......
    Wat een leuke huisdieren zeg, mooie foto's, vooral die ene van jullie op het bankje en Wilko op de achtergrond......... haha!!! Dikke kus

• 25 Juli 2014 - 09:57

Herman En Marion:

Geniet lekker van elkaar, hebben wij hier ook gedaan met Jamie en de kids!

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas