Noor 11! Visit Bryce & Red Canyon, slapen in Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Noor 11! Visit Bryce & Red Canyon, slapen in Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Noor 11! Visit Bryce & Red Canyon, slapen in Zion

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Op deze mooie donderdag 10 juli 2014 wordt onze Noor 11 jaar!

We maken haar wakker omdat ze nog een klein cadeautje krijgt. Ook Maud heeft wat voor haar gekocht (hoe lief!). Noor is erg slaperig omdat de dagen toch lang en intensief zijn. 's Avonds gaan ze eigenlijk nooit slapen voor een uur of tien. Dat is nu eenmaal zo als je mdet z'n vieren op één kamer slaapt. Noor is tevreden met haar kleinigheidjes; het grootste cadeau (telefoon) heeft ze voor de vakantie als gehad van Sander, Marion, Wilko en mij.

Rond een uur of negen gaan we eerst lekker ontbijten. Het ontbijt is simpel maar goed. Toch lekker gewoon een toast met jam in plaats van die vette hap die ze hier toch volgens mij altijd nuttigen.... Wij allen verlangen wel naar een Hollands ontbijt om eerlijk te zijn.

Rond een uur of tien vertrekken we naar Mossey Cave (begin van Bryce National Park). Dit is echt helemaal geweldig! Als je dit kleine woeste riviertje volgt dan kom je bij de waterval. Helemaal leuk! Lekker lopen in het water en pootje baden met deze temperaturen is sowieso heerlijk. Eenmaal bij de waterval aangekomen betrok de lucht (echt donker) en hoorden we in de verte onweer. Een man (Amerikaan) zei dat we beter weg konden gaan; hihi, wat een paniekzaaier dachten we ;-) Maar goed, luisteren doe je dan toch wel, want hij zal het beter weten dan wij.
We zaten net in de auto en het barstte los! Niet gewoon, de ruitenwissers konden het net aan. Dit geweld hield aan tot in Bryce Canyon, waar de hemel openbrak en het ineens weer stralend weer werd.
Vesten uit, hup alles weer in de auto en gaan met die banaan.

We hebben de slippers verruild voor wandelschoenen want de Navajo Loop (een tocht van plusminus 2 km) is niet geschikt met slippers.....
Maud en Wilko zijn weer de bikkels; die hebben het hele steile gedeelte afgedaald en weer beklommen. Noor ik en hebben foto's gemaakt ;-)

Schone zuster: je had gelijk!! Wilko en ik vinden dit ook echt één van de mooiste parken ever.... De foto's spreken denk ik voor zichzelf. Het uitzicht is spectaculair en ongelofelijk mooi!!

Van Bryce doorgereden naar Zion, alwaar we een ware cabin hebben op Zion Mountain Ranch. Zie foto's: super huisje met super uitzicht.
Wat zijn we toch bevoorrecht en verwend zo langzamerhand ;-)

Voor nu: weltrusten allen en liefs uit Zion, Utah. XXX

• 11 Juli 2014 - 19:38

Gien En Oma,omi.:

Hallo !,allemaal. Net jullie verslag weergelezen en alles is.even mooi.nu even uit rusten in Zion en daar kun je ook goed vermaken.Jullie hebben al feen prachtige. Week achter jullie.die amerikaan wist het eel goed maar jullie waren op tijd in de auto.Het lukt nog niet met defotos en datis jammer.Is de verkoudheid over.Nu lieverds ik sluit weer af.Hier gaat alles goed en dikke kus van oma en omi.

• 11 Juli 2014 - 22:07

Marjolein:

Lieve Noor, nog van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag! Bijzonder om je verjaardag in Amerika te vieren!

Heb jullie nieuwe reisverslagen gelezen en foto's gezien. Super gaaf!
    Ook de reisverslagen zijn erg leuk geschreven, Wen! Verborgen talent?! ;-)

Kijk uit naar het vervolg! Xxx

• 13 Juli 2014 - 20:00

Gerard:

Hoi allen. Noor van harte gefeliciteerd (Thea zal dat ongetwijfeld ook al hebben gedaan). Fantastische trip die jullie maken. Mooi en zeer afwisselend landschap. Het eten laat te wensen over begrijp ik.
    Weet je de Hollandse hap extra te waarderen. Wij bereiden ons nu langzaam voor op ons vertrek.
    Proberen via onze i pad op de hoogte te blijven. Anders sturen we wel een berichtje.
    Geniet er van.
    Groetjes Gerard en uiteraard Thea.