Via Capitol Reef naar Bryce, slapen in Tropic - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Via Capitol Reef naar Bryce, slapen in Tropic - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Via Capitol Reef naar Bryce, slapen in Tropic

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tropic

Vanmorgen vroeg (we wisten niet of het 8 of 9 uur was) vertrokken naar Bryce. Helaas zijn Wilko en ik allebei snipverkouden door de airco dus we waren er al op tijd uit.
Uberhaupt ben ik elke nacht wakker vanaf een uur of drie, het begint nu langzaam met uurtjes op te schuiven, vanmorgen was het al 5 uur toen ik wakker werd :-)
Op tijd in ded auto gekropen want we moeten een krappe 6 uur rijden. Dit is dan wel inclusief wat korte stops bij Capitol Reef.
Vandaag echt de meest mooie route tot nog toe gehad. Wat een gevarieerd landschap, het is niet te filmen. Van woeste rotsen naar echte zandduinen, van een bosachtig park (Dixie National Forrest: groot, groen en mooi) weer terug naar de kalere hoogvlakte.
We kwamen om 14.45 uur aan in Tropic. Direct inchecken en hopen dat er een tv stond. We kwamen binnen en ja hoor, de tv met NL tegen Argentiniestond aan! En er waren al 42 minuten voorbij! Hoe dat kan? Tja het blijkt dat ze hier weer een andere tijd aanhouden en niet meedoen met de rest of zoiets....
Haha om je dood te lachen! De voetbal overigens daar zeg ik maar één ding over: jammer maar we hebben lange tijd van ze mogen genieten! Nu moet Duitsland dan maar wereldkampioen worden, toch?

Vanavond heerlijk snel, simpel en goedkoop gegeten bij de buren: Bryce Canyon Inn The Pizza Place. Wilko had een burger met chips, letterlijk. Zijn overheerlijke burger werd geserveerd met een zakje naturel chips.... We wisten niet wat we zagen, de kinderen zouden zowat van de stoel afvallen van het lachen!!!
Ja, je maakt wat mee zo!

Sorry allen, jullie moeten nog even wachten op de foto's. Ik baal als een stekker. De computers zijn nog niet zo modern dat ze onze SD card lezen helaas en als dat wel het geval is dan is de internetverbinding ......... je weet wel. En met de USB stick met cardreader lukt het ook nog niet helaas.... Paps: ik had toch jullie IPad moeten meenemen.... Morgen ga ik weer een nieuwe poging wagen, beloofd!

Morgenochtend eerst lekker ontbijten en Noor een kleinigheidje geven. Dan wordt ze alweer 11 jaar! En dat in the USA (volgens mij vinden wij dat nog bijzonderder dan dat zij dat vindt :-)
Daarna gaan we Bryce Canyon bezoeken en rijden we door naar Zion National Park waar we twee (!!!) nachten, cq. 3 dagen blijven. Dan moet het toch eens lukken met de foto's! Voor nu lekker slapen allemaal!!! En natuurlijk alle opa's en oma's en anderen: gefeliciteerd met Noor!

• 10 Juli 2014 - 06:19

Jamie:

hallo lieverds! van harte gefeliciteerd met Noor en wens haar een fantastische verjaardag van ons;-D. Zion is super mooi dus ook daarvan zullen jullie vast genieten! Wij zitten in St. Goar en gaan vandaag richting Munchen, tot nu toe veel regen gehad, maar wanneer je normaal gesproken in arizona woont is dit niet zo erg (behalve dat ik was vergeten dat mijn haar dus eigenlijk niet zo stijl is...) heel veel plezier en we zien jullie gauw!
    Jamie

• 10 Juli 2014 - 07:00

Sonja:

Lieve Noor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je persoonlijk feliciteren wordt een beetje lastig , maar je verjaardag in Amerika vieren is natuurlijk geweldig. Dan heb je bijna geen cadeautjes meer nodig. Bijna... Laat je maar lekker verwennen vandaag, geniet nog een paar weken van deze fantastische reis en tot gauw. Liefs van ons allemaal. Sonja, Henry, Ruben en Marijn

• 10 Juli 2014 - 09:16

Grace:

Hallo lieve allemaal en Noor vandaag in het bijzonder,

Alweer 11 jaar, gefeliciflapstaart lieverd en een hele fijne dag met mama, Wilko en Maud. Gaat vast lukken als ik mama's mooie verhalen lees. En natuurlijk: jullie ook gefeliciteerd.
    Ben blij dat jullie zo genieten, het is ook meer dan bijzonder en supermooi.
    Jammer dat de foto's niet lukken, voegt wat extra's toe (echt internet cafe misschien??). wel even een wandeling maken door Bryce hoor, is zo leuk. En dan op naar Zion..... en de kloof in door het water,...!
    Weer heel veel plezier en dikke kussen van ons

P.s. Jamie wij waren 2 weken geleden in St.Goar op een camping bij de Loreley!! En het wordt nu droog hoor, liefs voor jullie en tot volgende week.

• 10 Juli 2014 - 09:42

Marielle Bothof:

Van harte gefeliciteerd met Noor!

• 10 Juli 2014 - 10:57

Marion En Herman:

Hoi lieve allemaal en het feestvarkentje . Je zult toch maar jarig zijn in de States, bijzonder hoor van harte gefelicflapstaart. Wat zien jullie weer een hoop mooie dingen! Zion is geweldig mede ook omdat je er door heen loopt. Ja de eetcultuur daar is op zijn zachts gezegd voor ons dutchi' s merkwaardig . Maar verklaard wel een hoop van al die xxxxxl figuurtjes;)) . Genieten jongens in Zion ( beetje jaloers) . Dikke kus voor allemaal en voor Noor een hele dikke!

• 10 Juli 2014 - 11:59

Grace:

Nog even een kattebelletje: hoe vinden jullie de mensen? en is het erg druk op dit moment vanwege de vakanties? Merk je het met rijden?? Xxx

• 10 Juli 2014 - 16:10

Opa:

Hello Noor. congratulations old wief. Zzzzzzoebert.

• 10 Juli 2014 - 16:31

Gien:

Lieve. Allemaal,noor van harte gefeliciteerd met je verjaardag.wat hebben jullie al veel gezien.en kunnen jullie de hitte goed verdragen.omi heeft ook een paar fotos gezien en die in de punter was heel leuk.jullie zijn morgen alweer een week weg.wilko heb jij je verjaardag goed gevierd in las vegas.nu lieverds geniet er heerlijk van en een dikke kusvoor allen van omi.