Bezoeken van de Arches en slapen in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Bezoeken van de Arches en slapen in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Bezoeken van de Arches en slapen in Moab

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, Moab

Dinsdagochtend vroeg vertrokken uit Mexican Hat. We dachten dat het 8 uur was maar het bleek 9 uur. Ze doen hier namelijk heel vreemd met de tijd.... In Mexican Hat is het dus voor ons een uur later, het fijne is dat we dan wel een uur dichter bij jullie zijn :-) In een volgend verslag kom ik wel terug op de tijd.

De reis van Mexican naar Moab via de Arches was echt schitterend... Het enige minpuntje was dat ik helaas een beschermde prairiehond heb doodgereden...of te wel: de hond keek niet uit en stak over. Helaas, wilde nog uitwijken en gaf een gilletje dus iedereen dacht dat we in het ravijn belandde...

Eenmaal aangekomen in de Arches viel ons de mond open. Dit is echt een indrukwekkend stukje natuur, ongelofelijk. De plaatjes in de boeken zijn niet overdreven... Het was bloedheet vandaag, Wilko en Maud hebben nog een Archief bezocht en Noor en ik hebben heerlijk in de schaduw een drankje genuttigd en chips gegeten (zout hè, is goed voor je). Na het bezichtigen van de Arches zijn we teruggereden naar Moab. Dit is echt een heel leuk plaatsje!! Winkeltjes, restaurantjes (met terras) en wel 50 hotels, motels of iets wat er op lijkt. Eenmaal ingecheckt in ons hotel 'River Canyon Lodge' nog even heerlijk in de hottub gezeten (waar je zin in hebt met 35+ graden :-)
We zijn een hapje gaan eten bij Moab's Brewery, heerlijk eten! Het enige nadeel was dat het hoofdgerecht geserveerd wordt als je net 1 hap van het voorgerecht hebt gehad... Resultaat: Maud en Noor zaten zo vol dat ze het hoofdgerecht met geen vinger aangeraakt hebben... Doen we dus ook niet weer haha.

Morgenochtend vertrekken we vroeg naar Bryce Canyon via Capitol Reef. We willen namelijk als het enigszins kan toch wel graag de voetbal zien om 15 uur....tja hoort erbij voor ons....

Liefs van ons alle vier xxx

• 10 Juli 2014 - 09:07

Grace:

Mooi, mooi, mooi

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014