Trip Las Vegas naar Page (Lake Powell), Arizona - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Trip Las Vegas naar Page (Lake Powell), Arizona - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Trip Las Vegas naar Page (Lake Powell), Arizona

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

06 Juli 2014 | Verenigde Staten, Page

Aangekomen in Page! Onze bak bevalt gelukkig uitstekend.
Voel me inmiddels al een redelijke Hill-Billy! Vanmiddag aan Maud en Noor verteld dat we vandaag zover hebben gereden als Nederland lang is. Huh? Ja, echt. Als je van noord nederland naar zuid nederland rijdt, dat hebben wij nu in een paar uurtjes gereden. Dat vonden ze maar raar.

We hebben een Super8 Motel, was prima. Nette kamer en zelfs een klein zwembad. Dat is toch wel fijn in deze hitte. Het is ongeveer tussen de 38 en 45 graden. De hitte is overigens wel verschillend. In Page voelt het net zo als in Nederland maar in Vegas stik je zowat. Heeft vast ook te maken met alle vervuiling, gebouwen, auto's etc.
Maar goed: Page. Tja wat zal ik zeggen. Leuk klein plaatsje maar ik heb werkelijk nog nooit zoveel verschillende kerken gezien. Het waren er denk ik (en niet overdreven) wel een stuk of 30. Allemaal bij elkaar in de buurt en allemaal verschillend. Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende soorten geloven waren haha. Maar goed, weer wat geleerd.

Page is niet heel bijzonder maar wat het bijzonder (en duur ;-) maakt is dat het bij Lake Powell ligt. Zoiets moois hadden wij nog nooit gezien. Super helder water, haven, resort-achtig ding en natuurlijk een RV ground (camper / camping plaats).
We hebben gegeten bij een Mexicaan, zag er echt leuk uit en het voorgerecht was ook echt lekker. Al denk ik wel dat Maud en Noor na vanavond nooit meer een Burrite hoeven.....helaas een verkeerd voorbeeld gehad van deze Mexicaan. Ach, zal ze thuis wel weer eens maken. Nee jammer, 3x Burrito zo weer terug, niet te eten. Die van Wilko was ook niet te pruimen mar hij heeft erg zijn best gedaan. Leek wel alsof ze in de magnetron gekwakt waren haha.
Ach ja, het voorgerecht was al XL zullen we maar zeggen, evenals de ruim halve liter cola's en niet te vergeten de refills, dus van de honger komen we niet om ;-)

In het donker weer naar het Motel gereden (altijd spannend) maar ook dat ging goed, wat wil je nog meer. Lekker op tijd het bed in gedoken (rond een uur of toen) om morgen weer fris en fruitig op te staan.

Morgenochtend gaan we zwemmen in Lake Powell en rijden we 's middags via Monument Valley naar Mexican Hat. Can't wait! Truste voor nu. Liefs van ons vier.

• 08 Juli 2014 - 18:48

Gerard En Thea:

Hoi WeWiMaNo
    Fijn dat jullie genoten hebben van de eerste dagen. Las Vegas met zijn hitte en gokpaleizen heel bijzonder hé'. Leuk de beschrijving van het plaatsje Page en het meer aldaar. Geniet van jullie vakantie en het Land. Thea is op het ogenblik ziek (grieperig) . Einde schooljaar en dus vermoeidheid. Maar ja tot op het laatst wil/moet ze overal bij zijn. Jullie berichtjes volgen wij met plezier totdat wij zelf met
    vakantie gaan 18 juli. Zenden dan wel even een berichtjes.
    Groetjes aan allen
    Gerard en Thea.

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014