Las Vegas, Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu Las Vegas, Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy, Wilko, Maud, Noor Schuiling - WaarBenJij.nu

Las Vegas, Nevada

Blijf op de hoogte en volg Wendy, Wilko, Maud, Noor

04 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo dan!
Daar zijn we dan; eindelijk een werkende computer kunnen bemachtigen.
Altijd bij het begin beginnen.

Vrijdagmiddag 4 juli geland in Vegas..... Wow, niet gewoon daar. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Daarnaast is het er echt bloedje heet. Als je het vliegtuig uitstapt dan ga je bijna van je graat haha.
Eenmaal bij Alamo aangekomen werden we geholpen door een erg vriendelijke dame....of te wel: een upgrade genmen qua auto (omdat dat echt nodig was volgens madam) waarvan we eigenlijk wisten dat we geplukt werden (het bedrag viel by the way wel mee, toen we zeiden dat we het belachelijk vonden dat de tax er nog bij kwam ging er ineens nog ruim 150 USD af haha).
Maar goed, na een nachtje slapen hebben we toch voor een paar dollar meer per dag een bak jonguh....niet gewoon. Eerlijk is eerlijk, we wonen er wel bijna een maand in, dus het is ok.

Vegas is echt something else. 's Middags waren we rond 17 uur in het hotel, 's avonds (vrijdagavond) zijn we nadat we lekker geplonst hadden in het zwembad vroeg gaan slapen. We waren toch best wel een beetje moe. Dit had als gevolg dat ik 's nachts vanaf 2 uur wakker lag haha. Ach ja, doordat iedereen vroeg was liepen we zaterdag al om 9.30 uur op Las Vegas boulevard, heerlijk! We hebben voor ons gevoel alles kunnen zien, busje heen en weer genomen, ons met een gondel rond laten varen in het Venezian, het Bellagio fontein spektakel kunnen zien, Fremont street experience beleefd en ja......ook nog de voetbal tussendoor kunnen zien!!!

Na zo'n kleine 40 uur in Vegas te hebben doorgebracht is het wel tijd voor wat anders. We zijn toch echt geen Vegas mensen zijn we tot de conclusie gekomen....

Morgen lekker naar Page, naar Lake Powell. Heb er nu al zin in!
De groetjes van ons alle vier, bedankt voor de felicitaties namens Wilko! Erg leuk dat jullie allemaal zoveel berichtjes achter laten (motiveert me om te schrijven ;-) XXX

Wendy, Wilko, Maud, Noor

Wilko & Wendy Schuiling, Maud & Noor Schipper Zomervakantie 2014: vrijdag 4 juli tot en met donderdag 31 juli. Rondreis Zuidwest USA. Route: - Las Vegas - Bryce Canyon - Monument Valley - Arches - Zion National Park - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Kustroute naar Los Angelos - Sierra Vista - Flagstaff - Sunset Crater - Williams - Las Vegas

Actief sinds 06 Juni 2014